Sizi Arayalım
Fatura Öde
EN
Özel Entegratörlük Çözümleri ile Verimliliği Artırmanın 6 Yolu

Özel Entegratörlük Çözümleri ile Verimliliği Artırmanın 6 Yolu

Fatura yönetiminde geleneksel yöntemlere başvurmak hata payını artırırken zaman ve maliyet yönetimini de zorlaştırabilir. Bu noktada Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından yetkilendirilen kurumlar aracılığıyla e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-SMM gibi elektronik belgelerin güvenli şekilde oluşturulmasını, saklanmasını ve iletilmesini sağlayan özel entegratörlük çözümlerine yönelmek mümkündür. Bu yazımızda özel entegratörlük çözümleriyle verimliliği artırmanın 6 yolunu ele alarak işletmelerin finansal süreçlerinde nasıl daha etkili çalışabileceğini açıklayacağız.

Özel Entegratörlük Nedir, Ne İşe Yarar?

GİB tarafından yetkilendirilen özel entegratörler, işletmelerin e-Fatura süreçlerini yönetmelerine yardımcı olur. Bu firmalar işletmelere e-Fatura konusunda teknik destek sağlayarak süreci daha hızlı ve sorunsuz bir noktaya taşır. Fatura takibinden sisteme kolay erişime kadar verimliliği artıran pek çok çözüm de özel entegratörlerin sunduğu avantajlar arasında yer alır.

Peki, verimliliği artıran özel entegratörlük çözümleri nelerdir?

1. Faturaların Takibini Kolaylığı

Özel entegratörler sayesinde fatura takibi ve yönetimi tamamen dijital platformlara taşınarak hatasız, pratik ve verimli hâle getirilebilir. Tüm fatura süreci GİB tarafından belirlenen standartlara ve mevzuata uygun şekilde yürütülür.

2. Güncellemelerle Yasal Düzenlemelere Uyumluluk

Sistem devamlı olarak güncellenerek yasal mevzuata tam uyumlu hâle getirilir. Özel entegratörlük çözümleri sayesinde işletmeler mevzuata uyum risklerini en aza indirirken iş süreçlerini sorunsuz yönetebilir.

3. Maliyet ve Zaman Tasarrufu

Dijital kanallar üzerinden gerçekleştirilen düzenleme, arşivleme ve gönderme işlemleri sayesinde kırtasiye ve kargo maliyetleri ortadan kalkar. Ayrıca özel entegratörlük çözümleri pek çok hizmeti bir arada sunar. Bu da şirketler için önemli bir maliyet avantajı yaratır. 

Sistem genellikle son derece hızlı çalıştığı için işletmeler zamandan da tasarruf eder. e-Belgelerin müşterilere gönderilmesi ve GİB’e raporlanması gibi süreçler otomatik olarak gerçekleştiğinden iş yükü hafifler.

4. Arşivleme ve Hata Azaltma

Bulut tabanlı özel entegratör sistemleri, faturaların yasal zorunluluk süresi boyunca güvenli şekilde saklanmasını ve her an erişilebilir olmasını sağlar. 10 yıla kadar arşivlenebilen e-Belgeler ihtiyaç duyulduğunda görüntülenebilir ve raporlanabilir. Bu sayede işletmeler finansal verilerine kolayca erişim sağlayarak daha iyi analiz yapabilir. Özel entegratör sistemleriyle düzenlenen e-Belgelerde hata minimuma iner.

5. Uzman Desteği ve Sorunsuz Kullanım

Profesyonel bir ekibe sahip olan özel entegratörler herhangi bir konuda yardıma ihtiyaç duyulması hâlinde işletmelere yardım eder. Uzman desteği, süreçlerin daha etkin ve verimli yönetilmesine katkı sağlar. e-Dönüşüm özel entegratörü olan İşNet’in deneyimli ekipleriyle uçtan uca e-Dönüşüm hizmetleri alabilir, muhasebe süreçlerinizi hızlandırabilir ve doğaya katkı sağlayabilirsiniz.

6. Kolay Erişim ve Entegrasyon

Özel entegratör sistemleri mesai saatlerine bağlı kalmaksızın 7 gün 24 saat e-Belge düzenleyebilme imkânı sunar. Mobil uygulamamız sayesinde internet bağlantısına erişimin olduğu her yerden e-belge takibi yapılabilir. Mevcut sistemlere entegre olabilen çözümler iş akışının kesintisiz hâle gelmesini sağlayarak verimliliği artırır.

Özel entegratörlük çözümleri işletmelerin e-belge süreçlerini otomatize ederek operasyonel verimliliği artırır, hata risklerini minimuma indirir ve yasal uyumu güvence altına alır. Dijital dönüşüme adım atan işletmeler için rekabet avantajı sağlayan özel entegratörlük çözümleri hem maliyetleri azaltmada hem iş akışını optimize etmede kritik rol oynar.

Siz de İşNet NetteFatura'yla iş süreçlerinizi daha güvenli, hızlı ve etkili yöneterek operasyonel verimliliğinizi artırabilirsiniz. İşNet olarak sunduğumuz NetteFatura platformu işletmelerin fatura süreçlerini dijitalleştirmesini sağlıyor ve finansal yönetimini kolaylaştırıyor. NetteFatura'nın bulut altyapısı sayesinde faturalarınızı farklı cihazlardan yönetip arşivleyebilirsiniz.

Mobil uygulama desteğiyle fatura yönetiminizi hareket hâlindeyken bile yapabilirsiniz. NetteFatura üyeliğiniz açıldıktan sonra veya mevcut üyeliğinizle uygulamayı indirip hemen e-Belgelerinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz. Fatura süreçlerinizi sürdürülebilir ve hatasız hâle getirebilmek için NetteFatura hizmetimiz hakkında bilgi almak isterseniz iletişim formumuzu doldurabilirsiniz.