Sizi Arayalım
Fatura ÖdeEN
EN
İş Süreçlerine Değer Katıyoruz

Geçtiğimiz yıl yenilikçi çözümleri ve hizmetleriyle dikkate değer sonuçlar elde ettiklerini söyleyen İşNet Genel Müdürü Mehmet Fahri Can, “Bulut teknolojileri, e-dönüşüm, siber güvenlik ve yapay zekâ tabanlı çözümlerle şirketlerin dijitalleşme süreçlerinin hızlanmasına katkı sağladık” diyor ve bu süreçleri detaylarıyla anlatıyor.

Uluslararası standartlarda güvenlik sertifikalarına sahip Tier-IV sertifikalı Atlas Veri Merkezimizden sunduğumuz bulut hizmetleri, farklı sektörlerden müşterilerimizin veri yönetim süreçlerinde yüksek güvenlik ve erişilebilirlikle büyük bir talep gördü. Yapay zekâ destekli siber güvenlik ise stratejimizin vazgeçilmez bir bileşeni oldu. Siber Güvenlik çözümlerimiz kurumları siber tehditlere karşı korurken, Atlas Veri Merkezi üzerinden sunduğumuz bulut çözümlerimizle özellikle finans sektörü gibi regülasyonun yoğun olduğu alanlarda fark yarattık.

Akıllı Doküman İşleme ve Robotik Süreç Otomasyonu çözümümüz ile müşterilerimizin belge işleme süreçlerini yeniden şekillendirdik. Olası insan kaynaklı hataları en aza indirerek müşterilerimizin operasyonel verimliliklerini artırmalarına katkı sağladık.

e-Dönüşüm hizmetlerimiz kapsamında e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv çözümlerimizle işletmelerin muhasebe süreçlerini dijitalleştirmesine destek olduk. Bulutta İmzalama hizmetimizle e-Defter gönderim süreçlerini saniyelere indirerek mali müşavirlerin iş yükünü hafiflettik. Yeni e-Dekont hizmetimiz ile bankaların ve finansal kurumların dekont süreçlerini dijitalleştirdik.

İşteÇağrıMerkezi Uygulamamız, müşteri hizmetleri süreçlerini modernize ederek operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyetinde önemli iyileştirmeler sağlarken; Uydu internet hizmetimizle kırsal bölgelere kesintisiz internet bağlantısı ulaştırdık.

Sunduğumuz çözümlerle hem büyük ölçekli şirketlere hem de KOBİ’lere dijitalleşme süreçlerinde verimlilik, maliyet tasarrufu ve iş sürekliliği sağladık. Müşterilerimizden gelen olumlu geri dönüşlerle sektördeki öncü konumumuzu pekiştirirken, onların iş süreçlerine değer katmayı sürdürmeyi planlıyoruz.

YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARI

Yapay zekâ, İşNet’in stratejik odak noktalarından biri olarak önemli bir yer tutmakta ve bu alanda elde ettiğimiz sonuçlar da oldukça olumlu. IDP aaS (Akıllı Döküman İşleme Hizmeti) ve RPA (Robotik Süreç Otomasyonu) çözümlerimiz, yapay zekâ teknolojisiyle belge işleme süreçlerini yeniden şekillendirdi. Bu yenilikçi çözümlerimiz; faturalar, sözleşmeler gibi düzenli belgelerin yanı sıra el yazısı gibi düzensiz formatlardaki belgelerin dahi otomatik olarak işlenmesini sağladı. Manuel müdahaleye gerek bırakmadan veri işleme imkânı sunarak belge işleme hızını artırdı ve insan kaynaklı hataları en aza indirdi. Özellikle finans sektöründe talep gören bu çözümlerimiz, süreçlerdeki doğruluğu ve verimliliği artırarak müşterilerimize hem zaman hem de maliyet avantajı sundu. Bu çözümlerimizle yalnızca belge işleme süreçlerini dönüştürmekle kalmayıp birçok şirketin operasyonel yükünü hafifletmesine destek olduk.

Yakın dönemde hayata geçirdiğimiz GPUaaS hizmetimiz ile, Atlas Veri Merkezi altyapımız üzerinde yapay zekâ iş yüklerini işleme imkânı sağlıyoruz. Özellikle veri hassasiyeti sebebiyle yurt dışından hizmet almak ve ilk yatırım maliyetine katlanmak istemeyen kurumların yoğun ilgisi ile 2025 yılında önemli bir hizmetimiz olacağına inanıyoruz. Yapay zekâ alanında yatırımlarımız, İşNet’in yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımını güçlendirdi.

SİBER OPERASYON MERKEZİ

Yapay zekâ destekli siber güvenlik çözümlerimiz, siber tehditleri hızlıca tespit ederek müşterilerimizin dijital varlıklarını güvence altına almalarını sağladı. 7/24 çalışan Siber Operasyon Merkezimiz, ağ trafiğini sürekli izleyerek anormal davranışları tespit etmiş, tehditlere hızla müdahale ederek müşterilerimizin iş sürekliliğini garanti altına almıştır. İşNet’in gelişmiş güvenlik duvarı, web uygulama güvenliği, saldırı tespit ve engelleme sistemleri ile DDoS koruma çözümleri, ağları iç ve dış tehditlere karşı etkin bir şekilde koruyarak web saldırılarını hızla tespit edip filtreledi, sistemlerin kesintisiz çalışmasını sağladı. Özellikle bankalar ve finans kuruluşları gibi yoğun ve anlık işlemler yapan kurumlar için bu hizmetler, süreklilik açısından hayati önem taşıdı. Ayrıca, veri güvenliği çözümlerimiz sayesinde, yetkisiz erişimlere ve sızıntılara karşı önlem alarak, kritik bilgilerin şirket dışına çıkması engellendi ve olası ihlallerde hızlı müdahale sağladık.

KULLANICI DOSTU İLETİŞİM

İşteÇağrıMerkezi uygulamamız, müşteri hizmetleri süreçlerini modernize ederek operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyetinde önemli iyileştirmeler sağladı. Tarayıcı tabanlı ve yapay zekâ destekli özellikleriyle, işletim sisteminden bağımsız çalışabilmesi sayesinde çağrı merkezi operasyonlarının esnek ve maliyet etkin bir şekilde yönetilmesine olanak tanıdı.

Ses analizi, duygu tanıma, IVR (sesli yanıt sistemi) gibi ileri teknolojik yetenekleriyle geleneksel çağrı merkezi yapılarının sınırlarını aşarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını hızlı ve etkili bir şekilde karşılamalarını sağladı. Ayrıca, bulut tabanlı altyapısı sayesinde hızlı kurulum ve esnek ölçeklenebilirlik imkânı sunarken, entegre ses kayıt sistemiyle ek çözümlere olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor. Kullanıcı dostu arayüzü ve kişiselleştirilebilir CRM entegrasyonlarıyla işletmelerin müşteri deneyimini daha ileri seviyeye taşımasına katkıda bulunuyor.

LİDERİN YENİ AJANDASI

Günümüzün en hızlı gelişen alanlarından biri olan yapay zekâ alanındaki gelişmeler ajandamızda öncelikli bir yer tutuyor. Gelecekte, üretken yapay zekâ araçlarını iş süreçlerine daha fazla entegre ederek, daha kişiselleştirilmiş ve öngörülü hizmetler sunmayı hedefliyoruz. Kısıtlı insan müdahalesi ile belirlenen amaçlara ulaşmak için kararlar alabilen “Agentic AI” teknolojisinin gelişimini yakından takip ediyoruz. Kuantum bilgisayarlar ve yenilenebilir enerji entegrasyonlu altyapılar da izlediğimiz teknolojiler arasında yer alıyor.

DİJİTAL BİLEŞENLER

1. İlk olarak, uçtan uca teknoloji hizmetleri ve yenilikçi çözümler sunarak, farklı sektörlerin ihtiyaçlarına uygun bir şekilde geniş bir hizmet portföyü sunuyoruz. Bulut teknolojileri, siber güvenlik, e-dönüşüm, İşteÇağrıMerkezi uygulaması ve yapay zekâ tabanlı akıllı doküman işleme gibi çözümlerimizle şirketlerin süreçlerini daha hızlı, verimli ve maliyet etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyoruz.

2. Stratejimizin merkezinde güvenlik ve güvenilirlik odaklı yaklaşımımız yer alıyor. Türkiye’nin önde gelen ve ödüllü LEED Gold ve

Tier-IV sertifikalı ilk veri merkezini işletmenin gururuyla, müşterilerimizin hem veri güvenliğini sağlıyoruz hem de sürdürülebilir çözümler geliştiriyoruz.

3. Tüm çalışmalarımızı şekillendiren “İnsan İçin Teknoloji” yaklaşımımızla insanı merkeze alarak hedeflerimize ulaşıyoruz. Toplumsal fayda sağlamak önemsediğimiz bir konu. 2024 yılında Türkiye İş Bankası liderliğiyle hayata geçirdiğimiz “100 Köye İnternet” projesi, ülkemizde zorlu coğrafi koşullara sahip bölgelere internet erişimi sağlayarak eğitim ve iletişimde fırsat eşitliği yaratan, teknolojinin insan hayatına dokunduğu başarılı projelerden biri olarak öne çıktı.

Fast Company Digital Companies Eki Şubat 2025